Rekapitulation. Eller vad som hänt sen sist.

Just nu känner jag bara sån himla prestationsångest inför allt jag tar mig för. Det känns liksom som att jag aldrig duger. Himla tråkig känsla, speciellt eftersom de jag tycker om faktiskt vet att jag kämpar och gör mitt allra bästa. 
Jag hoppas på att bättre känslor står runt hörnet och att jag får njuta av en fin november och december innan året är slut!

Sen jag skrev sist har jag varit hos Fridan i Stockholm (kanske skaffat mig praktik, håll tummen!), jag har varit nere i Mariestad med min Jocke och så har vi haft folk över här i helgen. 

Nu längtar jag halvt ihjäl mig efter Angelica, ångestar över att jag inte har diskat och drömmer om Helsingfors. 

Adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0