Till och med dom.

Har precis kommit hem från en så himla fin konsert med den alltid lika fantastiske Emil Jensen.
Han är så smart, rolig och bra. Han öppnar upp ögonen på en samtidigt som han får en att förstå att en inte är ensam.
Nu har han ju släppt ett nytt album och när han spelade låten "Till och med dom" så grät jag hejdlöst.
Jag kände igen mig så och det var skönt att någon annan kan sätta ord på mina känslor.
 
Lyssna på låten, den är underbar.
 
 
Varje gång jag tror
Att jag överlevt det här
Blåser nya stötar in
Från nåt väderstreck jag glömt
Och hur jag än tar i finns det
Ingen molekyl i mig
Som vill stanna kvar
För det sista dom vill va är jag.

Jag ser en bild på dig och mig
Just när Anna hade dött
Till och med dom skulle jag hellre va just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0