Vårjacka fixad!

I förrgår tog jag bussen ner till stan ca 40 minuter innan alla butiker stängde, men jag hann med shopping ändå! Jag hade nämligen 550:- i presentcheckar på H&M och var på jakt efter en ny vårjacka, en som inte sticker ut så mycket ur mängden typ. Så när jag hittade den här när det var 4 minuter innan stängning blev jag superlycklig.
Jackan, ett par skor och en kjol fick följa med hem och ändå fick jag två kronor tillbaka! Dessutom köpte jag idag tre par strumpbyxor värda 297:- för 10:-!!! Vilket kap!
Var iväg och handlade lite med min far idag eftersom det blir så mycket enklare när man får skjuts så jag hann med både stan och Ica i Skåre!
Nu måste jag sova för imorrn ska jag vikariera lite som vaktmästare, hehe. Gratis frukost och lunch tackar man ju inte nej till direkt! Godnatt!



Cool posande tjej...

Kommentarer
Postat av: Frei

Sjukt snygg!!

Svar: Eller hur!!!!
beivor

2013-03-01 @ 08:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0