Första fredagen.

Jag är nu inflyttad och allt känns underbart. Jag har ännu lite grejer kvar hos mamma som jag behöver hämta, typ böcker och sånt som är i källaren. Idag får jag besök av hela släkten på mammas sida och jag längtar verkligen. Det ska bli så kul att visa dem min fina lägenhet. Just nu drömmer jag om en Lugnvik bäddsoffa från Ikea så att folk kan sova över här om de vill. Sen kan det vara skönt att sitta i en soffa om man ska se på tv eller äta mat, sängen är ju liksom till för att sovas i (nåt jag lärde mig i Japan!) Om ett par timmar kommer min morbror och kusin och då ska jag få lite hjälp att hämta grejer hos mamma sen får vi se vad vi gör!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis till lägenheten. Vilken tur du haft!!

Svar: Tack så jättemycket! Jag vill gärna tro att just detta kom enkelt för mig eftersom mycket annat i mitt liv är väldigt svårt. :)
beivor

2013-02-03 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0