60 frågor.

1. Hur gammal är du? 21.
 
2. Hur gammal känner du dig? Som 17 typ.
 
3. Vad har du gjort i dag? Ätit söndagmiddag med mor.
 
4. Vilken film såg du senast? Taken på tv, ska se tvåan nån dag när mamma kommer hit.
 
5. Vem ringde du senast? Mamma.
 
6. Är du besatt av någonting? Nja, besatt och besatt vet jag väl inte. Räknas tvångstankar?
 
7. Är du rädd för blod? Nej, tycker att sånt är lite kul, speciellt när man tar blodprov och så!
 
8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Sitter i sängen i min alldeles egen lägenhet bland kartonger och ljusslingor.
 
9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Oj, orkar verkligen inte tänka på det nu känner jag.
 
10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nä.
 
11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart tråkigt nog.
 
12. När vaknade du i dag? Vid elva, sen sov jag vidare till typ fem, somnade inte förrän sex imorse nämligen.
 
13. Vilken är din favorithögtid? Min födelsedag.
 
14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Är rätt nöjd med vart jag är just nu, skulle dock vilja ha en vän här.
 
15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Psykakuten.
 
16. Hur vill du tillbringa din pension? Jag vill resa, ta många tupplurar och leva med någon jag älskar.
 
17. Vad lyssnar du på just nu? Ljudet från nån film på tvn.
 
18. Har du någon gång brutit ett ben? Nä, har fått nån spricka och sånt bara.
 
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Mjölk, ketchup, bröd, pasta, ägg.
 
20. Vem är din favoritkändis? Är för tillfället väldigt förtjust i Erik Haag.
 
21. Vad är du på för humör just nu? Är sömnig, sällskapssjuk och inte så sugen på att gå upp tidigt imorrn.
 
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa och Asien.
 
23. Snarkar du? Nä, eller kanske om jag är sjuk. Smaskar tydligen i sömnen dock.
 
24. Vilka yrken har du provat på? Har vart på dagis samt varit skolvaktmästare!
 
25. Hur går du helst klädd? Klänning och strumpbyxor.
 
26. Vilket stjärntecken är du född i? Oxen.
 
27. Vilket är ditt favoritgodis? Vit toblerone.
 
28. Vad sa du senast? Hejdå.
 
29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Samhällskunskap och svenska.
 
30. Vad har du på dig just nu? Trosor, linne och fuskonepiece.
 
31. Vilken är din favoritaffär? Monki.
 
32. Vad har du för storlek i kläder? Det vill jag inte berätta.
 
33. Vad har du i dina fickor? I jackfickorna har jag tuggummi, reflex, lista med olika mått och säkert lite skräp.
 
34. Vad köpte du senast? En rosa pajform i porslin.
 
35. Hur många gånger har du flyttat? Sju gånger plus två internat.
 
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? En fickkniv, en vattenrenare och ett tändstål (heter det så?).
 
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Inte morgonmänniska iaf! Men jag är helst inte utomhus på natten då jag har dåligt mörkerseende.
 
38. Senaste filmen du såg på bio? Breaking Dawn.
 
39. Har du blivit sydd någon gång? Nä, har bara vart tejpad och limmad!
 
40. Har du någon gång badat naken utomhus? Jaaa, i älven med min faster när jag var liten.
 
41. Vad åt du till frukost? Två mackor med ost och ett glas cola.
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 11, gick sista året på mellanstadiet, gick mycket på hockey, åkte ut och in på sjukhus pga. elak mage, och allt var väl lite stressigt tror jag.
 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nä!
 
44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Mamma bjöd på glass till efterrätt.
 
5. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På nattduksbordet eller i fönstret.
 
46. Vad var det sista du åt? Glass.
 
47. Vem är världens vackraste kvinna? Keira Knightley.
 
48. Är du blyg? Jag kanske kan uppfattas som det, men det är jag nog inte. Eller jag är blyg inför killar tror jag.
 
49. Vilken var den sista konserten du var på? Timo Räisänen!
 
50. Vad heter du i andra namn? Ida.
 
51. Har du varit med om en bilolycka? Nä.
 
52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Absolut.
 
53. Vilken är den roligaste träningsformen? Ingen alls!! Om jag måste välja så simning kanske.
 
54. Har du några husdjur? Tre katter hemma hos mamma.
 
55. Vill du gifta dig? Tror inte det.
 
56. Var växte dina föräldrar upp? Mamma i Karlstad och pappa i Smedjebacken.
 
57. Har du någon gång ringt polisen? Nä.
 
58. Har du svenskt ursprung? På mammas sida ja, på pappas sida nej för där finns bara finnar.
 
59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Anni eller beivor tror jag, minns inget annat.
 
60. Vilka är dina största svagheter? Att jag inte vågar tro att nån kan tycka om mig för den jag är, att jag får ångest för minsta lilla och att jag tror att alla andra tänker och beter sig precis som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0