Vill faktiskt inte se ut såhär...

Sitter i skrivande stund och har jättejätteont i/på läpparna. Mina munsår har blivit infekterade så de ser hemska ut. Gula med skorpor och blåsor och dessutom är läpparna jättesvullna. Jag har iaf påbörjat en penicillinkur och om allt går som det ska så kommer jag se normal ut inom tio dagar! Just nu ser jag ut som en kvinna som precis gjort en läppförstoring. Sådär så läppkonturerna inte syns och att det ser ut som allt ska spricka om man råkar peta lite...


Kommentarer
Postat av: Mamasnest

Ha ha, hjälp vilka läppar!

Svar: Jag vet! Det värsta är att jag nästan ser ut så!
beivor

2013-04-16 @ 10:38:22
URL: http://mamasnestmum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0