Instagramming.

Tänkte göra en såndär hej-det-här-har-hänt-på-instagram-på-sistone-lista.
Märkte att tre bilder av någon anledning blev lite mindre än de andra, men det får ni stå ut med för jag är inget internetproffs.


Här skulle jag göra en klassisk mat-instagrambild men kom på det först när jag ätit upp. Fail.


Här är bruttan jag träffar minst en gång i veckan. Min BFF så att säga.


Solkatter i taket. Finaste ordet. Solkatt.


Fridusen var hemma och vi åkte på äventyr till Grums för att äta pizza. Nom nom.


Mitt nya ha-varje-dag-halsband. Så enkelt och vackert.


Påsken kom smygande...


Och så var den här! I påskrisform! Nu när jag tyvärr bor utan katt så kan jag iaf ha fjädrar framme. Man får väl se det positiva i det negativa...


Japanpaketen kom och jag byggde ihop Buddahstatyn från Kamakura i nanoblocks. Så häftigt att jag sett den riktiga statyn. Att jag till och med varit inne i den. Mitt älskade Japan.


En bild på hur jag ser ut typ jämt nu för tiden. Som en zombie. Trött mest jämt.


Men om man tittar på min dator så blir man lite piggare för där flyger Doraemon runt! Vill ha alla Doraemonböckerna på engelska (antar att de inte finns på svenska). Har inte en enda. Men klistermärken har jag!


Firar ormens år nu när jag väl kan. Sötaste lilla mobilsmycket.


Världens bästa Jönsson. Mitt lejon. Pälskling.


Som sagt har Japanpaketen kommit hit. Tror att det bara var några grejer som hade gått sönder, men det räknade jag med eftersom jag inte hade packat in dem så noga som jag borde. Det är bara jag som ser att de är trasiga ändå. Blev lite ledsen när jag fick betala över 400:- i tull dock. Gjorde ont i plånboken.


I ett av paketen fanns mina favvogodisar! Tiramisuchokladmandlar. Typ brända mandlar med choklad på. ASGOTT.


Gick upp till mamma och pussade på min bebi. Min tussepuss.


Bytte tåg en gång och köpte dyrglass. SÅ. HIMLA. GOD. Köp den om du kan. Den kostar 22:- om jag minns rätt men den är värt det!

Såg en dörrmatta jag ville sno med hem. Var laglig och tog den inte. Tog bara kort på den.


Det blev fredag och jag hörde av mig till de vänner som bor i stan och frågade om nån skulle ut. En skulle ut senare så jag fick komma på förfest först! Här är jag på bussen till Skoghall. Hann dricka upp en Bacardi Breezer med ananassmak. Nom nom.


Målade naglarna glittriga och petade på favvogodis.


Blev inte jättechockad när jag märkte hur väl japanerna har packat in de små godisbitarna. De är lite knasiga där borta på andra sidan jorden.


Plockade i ordning och städade fram ett dansgolv! Kan vara bra att ha när man har födelsedagsförfest innan man drar ut i natten om två veckor!


Var en rebell och använde ett Mc Donaldssugrör när jag drack cola ur ett glas från Max.


Har blivit lite smått besatt av att dricka vatten tillsammans med mina flamingoisbitar.


Åt krossad chokladglass med polkatopping. Det skar sig nåt så sjukt. Passar inte ihop alls. Ska testa toppingen på vaniljglass nån gång istället.


Vaknar upp jämte den här killen varje dag och känner mig som om jag vore fem år. Önskar jag var fem år.


Deppar när jag inte kan ha läppstift pga. för mycket munsår. Och för andra grejer. Är i en riktig svacka men försöker tänka på positiva saker.


Typ som att jag har en säng med två täcken och fyra kuddar.


Och att jag kan äta knäckemacka med mjukost och nyponsoppa i Muminmugg till frukost.


Fast sen deppar jag lite till för att jag har bestraffats med munherpes för att jag pussades med en pojke för en vecka sen. Förra året bestraffades jag med körtelfeber när jag hade pussats i Finland. Är det ens värt att fortsätta pussas över huvud taget? Så himla ont gör det iaf. Mvh: tjej som tycker otroligt mycket synd om sig själv.

En dagens shoppingbild. Pappa bjöd på allt. Jag har världens bästa pappa.


Det var väl det som hänt på sista tiden. Nu i framtiden tror jag att det blir fler och fler videobloggar vare sig ni vill det eller inte. För det är faktiskt jag som bestämmer över min blogg. Och mitt liv. Har lovat mig själv att inte hålla mig tillbaka hela tiden. Jag ska våga göra saker som kan få konsekvenser men ändå vara värt det. Ska kasta mig ut i livet så att säga.

Om ni vill följa mig på instagram, twitter eller Vine så kan ni söka på andreaestblom så hittar ni mig direkt!
Puss på er hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0