Disco inferno.

Igår var det discofest hemma hos mig med släkten och några fler. Tävlingar, musik, disco-outfits, glitter, LP-omslag på dörren, discokulor, pannband och fyra olika sorters pajer. Jättebra kväll faktiskt!
Vid tolv bestämde dock jag och Ida att vi skulle åka ner på stan, vilket vi gjorde.
Drog in på Score (det stället vi kom in på eftersom det är 23årsgräns på typ alla andra (två) ställen).
Träffade några som vi satt och pratade med, blev bjudna på öl och cider och drog sen till BK när det stängde 02.00.
Ida gav ut sitt nummer till typ alla hon träffade, vilket var kul eftersom nästan alla ringde upp sen när vi var på väg hem i taxin, hehehe.
En av de roligaste sakerna var dock att vi träffade en som var sjuuukt lik Filip Hammar. Bara det att han var typ 20 år yngre.



(Han var mer likt i verkligheten faktiskt.) Nu ska jag nog ta och spela lite songpop och sen sova. Eller eventuellt inte sova. Imorrn åker Ida hem och det känns dumt för jag vill umgås med henne typ jämt. Dumma Norrpan som ligger typ 1000 mil härifrån.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Elin en trappa upp

Känns så härligt lågstadiet med discofest :)

Svar: Eller hur!Nu var detta dock med lite mer 70- och 80-talsmusik men vi körde endel 90-tal också ;)
beivor

Postat av: elin

fin blogg! :)

Svar: Tack så jättemycket! :D
beivor

2012-09-17 @ 18:45:33
URL: http://inspira.blogg.se
Postat av: Bella

Hej där! Du verkar leva livet :-)) Jag har börjat blogga så smått igen. Kram

Svar: Åh så roligt att du har börjat blogga igen! Jag har saknat dig här i bloggvärlden!!!Kram <3
beivor

2012-09-17 @ 18:51:47
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0