Now I'm trying to get up, but the second cut was deeper than ever.

Har precis kommit hem efter en underbar konsert på Båten. Timo Räisänens turnéstart. Det märktes att han och hela bandet var superpeppade allihop, precis som jag! Blev lite förvånad när det var en ny basist, dvs. inte sötJoel utan en man med mörkt jättelångt hår. Tokigt värre. Scenen var den minsta jag nånsin sett men det var fint för jag stod längst fram närmast Timo och fick nästan ducka för gitarren ibland. Asbra spelning, önskar jag kunde hänga med under hela turnén men har varken pengar eller tid. Så himla typiskt att allt är samtidigt. Men men, jag fick iaf se honom nu och fick uppleva den där känslan som gör att jag fattar varför jag vill leva.

Köpte nya och förra vinylen eftersom de var rätt billiga (150:-/st) och för att jag fick dem signerade. Älskar ju förra albumet så jag kände att jag måste ha det på vinyl liksom. Sista inköpet den här månaden förhoppningsvis (mmm, härliga självdisciplin...).
Äh, såhär ser jag ut just nu innan sminket ska av eftersom jag vill sova nu, nu nu. och förresten,tips på vad man ska göra om man är mörk under ögonen och ska ut på galej: sätt dit strass! Det döljer (eller framhäver på ett bra sätt) de mörka ringarna!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Bella

Fin bild på dig och Timo!!

2012-10-30 @ 17:59:17
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0