Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Idag har jag varit på stan med fina Linda och fikat chailatte (guds alla rikedomar i en kopp) på Waynes samt shoppat.
Numera är jag the coupon lady för att jag hade värdecheckar, trisslotter att lösa in och rabattkuponger med mig.
Dessutom råkade jag få för mycket tillbaka när jag köpte vantar, hehe...
Utöver det så hittade jag en femtilapp mellan mitt leg och mitt busskort (win!) och 59:- att lösa in på coop för att jag har pantat flaskor.
Linda följde med hem en sväng och vi pratade om hur tokigt det kan bli när man kommer till ett annat land. Typ när en engelsman testar snus här. Rätt osmart att inte ta portionsnus när man ska prova för första gången. Inte för att jag nån gång testat, men ändå.
Sen hade hon även med sig finaste tavlan till mig! Kan vara så att jag är lite narcissistisk eftersom hon målat av mig, men den är så sjukt fin. Jag hade tänkt att ha den på mitt rum men min kära mor ville ha den i vardagsrummet ett tag = bra betyg eftersom min mor inte är så mycket för tavlor och sånt!

Såhär ser jag i varje fall ut idag!



Nu ska jag se The Big Bang Theory och sen sova, förhoppningsvis blir det en fin dag imorrn också!

Kommentarer
Postat av: Bella

Kan du inte fota tavlan? Man blir så nyfiken. Kram.

Svar: Jag ska ta och göra det sen!Kram!
beivor

2012-10-23 @ 11:07:01
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: Linda

Haha oj, tack för bra betyg osv. Blir lite generad. haha

Svar: Du är ju duktig ju! <3
beivor

2012-10-24 @ 13:36:27
URL: http://immacule.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0