Länge lider vintern, kortare blir dagen, mörkare blir mörkret, blekare bli dragen.

Har precis ätit glass till frukost. Var tvungen för att jag var så sjukt godissugen och har sån chokladsås som man häller på glassen och så stelnar den så jag kunde liksom inte äta den utan glass, eheh...
Idag ska jag göra absolut ingenting eftersom jag åker till Stockholm imorrn! Den som vill ses får gärna höra av sig!
Jag kommer hem på måndag och på tisdag drar jag till en av mina allra bästa vänner, Cassandra! Hon och hennes pojkvän och deras lilla ettåring har precis flyttat till en fin lägenhet och jag måste liksom dit eftersom jag inte har träffat henne på flera år. Har inte ens träffat lilla Elsa ju!

Imorrn hoppas jag att mitt hår är lika fluffigt som på dessa bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0