En utmaning!

Jag blev utmanad av fina Ida, så det är väl bäst att jag antar utmaningen så att jag inte får stryk!


 

Blir du utmanad måste du svara på, och lägga ut de elva frågor som din utmanare gett dig.

Utmana sen elva nya bloggare och skriv elva nya frågor som de ska svara på



 

1. Vilket är ditt favoritklädesplagg?

En kjol i en modell från Monki. Har fem såna fast i olika färger/mönster. Så himla fin och bekväm och mysig.


2. Hur många par skor äger du?

Det är jag lite osäker på... 15-20 par kanske?



3. Vilken är den bästa låten genom tiderna enligt dig?

Hjärter Dams Sista Sång av Lars Winnerbäck.


4. Vad skulle du göra om du fick 100.000 kronor och var tvungen att spendera pengarna på en dag?

Jag skulle köpa en ny kamera, en extern hårddisk, en tatuering och nån resa till typ Helsingfors, Osaka, Berlin, Paris, Prag eller London...


5. Att bära mjukisbyxor i resten av ditt liv, eller att aldrig gå på konsert igen?

Att bära mjukisbyxor i resten av mitt liv såklart! Skulle aldrig klara mig utan konserter.


6. Om du inte kunde prata svenska, vilket språk hade du velat prata då?

Oj vilken svår fråga... Det som känns mest aktuellt just nu är väl finska eller japanska antar jag... Finska är nog mest användbart för mig eftersom jag vill flytta dit, så jag väljer det!



7. Vad längtar du till?

Just nu är det Peace & Love och Japanresan.


8. Vilket instrument hade du velat kunna spela och varför?

Piano är rätt häftigt tycker jag, så jag väljer det.


9. Om du var tvungen att flytta till en annan stad, vilken stad hade du valt?

Helsingfors!


10. Vem är din förebild, och varför?

Min moster. Hon är snäll, smart, allmänbildad, omtänksam och bäst i världen. Hon är som en extramamma till mig och jag är väldigt glad att jag har henne i mitt liv.



11. Alltid ha blått läppstift, eller aldrig sminka dig igen?

Aldrig mer sminka mig. Blått läppstift är liksom inte min grej riktigt...




Mina frågor?

1. Vem är din favoritseriefigur?

2. Vilket var ditt drömyrke när du var liten?

3. Mössa eller halsduk?

4. Vilken webbläsare använder du?

5. Om du var ledsen, vad skulle du då tröstshoppa? (Du får använda högst 200:-)

6. Cd-skivor eller Spotify?

7. Dator eller telefon?

8. Om du skulle få en superkraft, vad skulle du helst vilja ha då?

9. Aldrig mer få använda skor eller aldrig mer få resa?

10. Lampa eller levande ljus?

11. Samlar du på något?


Jag utmanar:
Frida, Isabella, Linda, Jill och alla andra som känner sig manade!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0