Euphooooooooriaaaaaa!!!

Sen sist så har jag haft det rätt härligt faktiskt. Blev frisk i torsdags typ.
Har solat på balkongen i nya, sjukt sköna, solstolen. Har hängt med Fridan i torsdags, blev bjuden på glass på Carli och dog glassdöden lite.
Mammas del av släkten var här igår och jag blev firad med glass (mmmm... glass igen...) och fick en Filifjonkanmugg! Så. Himla. Fin.
Sen såg jag och mamma såklart på Eurovision Song Contest. Vi betygsatte alla bidrag och topp fyra för oss var Sverige (stor surpris), Estland, Serbien och Italien. Jublade när snygga Loreen vann. Är fortfarande lika imponerad av henne, samt hennes dansare. Sjukt bra nummer alltså.

Idag cyklade jag och mamma ner till Mariebergsskogen och vilade på en filt i solen, så härligt att jag somnade en stund. Tar hand om min tamagotchi som är av 2:a generationen eftersom min första fick en liten bebi. Känner mig som en 7-årig liten tjej som inte kan släppa sin leksak. Typ så som mamma är med sina Angry Birds...
Imorrn tänkte jag hitta nån gräsplätt här ute där jag inte blir uttittad av en massa mellanstadiekids, vilket lär bli rätt svårt eftersom vi har en skola precis utanför dörren.

Är även sjuuukt sugen på att färga håret pastellblått! Har lite blå hårfärg hemma sen jag hade färgade toppar så om jag får ett infall så blir jag kanske blåhårig snart!
Nu är det dags att sova, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0