Korallreven o vintergatan. Över molnen o under ytan. När jag blundar, när jag somnar. Det är dit jag styr när februaristormen yr.

Festivalsäsongen är inte långt borta och nu söker jag sällskap till lite festivaler som jag ska på.
Har ännu bara fixat biljetter/jobb till tre stycken, men jag hoppas på många fler än så!

Såhär ser listan ut:


° Siesta! i Hässleholm 31 maj - 2 juni (där kommer jag jobba som kassabiträde)
° Hultsfredsfestivalen 14 - 16 juni
° Peace & Love i Borlänge 26 - 30 juni (där kommer jag jobba i Peace & Love Army)
° Putte i Parken i Karlstad 4 - 7 juli (det har jag redan köpt biljett till)
° Trästockfestivalen i Skellefteå 19 - 21 juli
° Storsjöyran i Östersund 27 - 28 juli eller Emmabodafestivalen 25 - 28 juli
° Way Out West i Göteborg 9 - 11 augusti
° Popaganda i Stockholm slutet av augusti (datum ej fastställt)


Nu ser det kanske ut som att jag har alla pengar i världen och kan åka på alla, men fallet är inte så tyvärr.
Jag räknar med att jobba på de festivaler som jag önskar att åka på eftersom mat och resor kostar pengar...
MEN! Är det nån som vill hänga på? Kanske till och med jobba tillsammans med mig?
Hör av dig!


Vi avslutar med en söt bild tycker jag.



Over and out.

Kommentarer
Postat av: isabella

heej! förlååt, har ju helt glömt att svara på det du kommenterat, tack så mycket för komplimangerna om hår och tröja, tack tack :D

och jag älskar färgen på ditt hår ifall du inte redan visste det :) och din septum!!!

2012-03-31 @ 20:47:51
URL: http://isabellabjergestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0