Ett fel närmare rätt.

Idag har jag spenderat dagen med Linda. Vi har sett Maria Montazami i stan, vi har lunchat, jag har shoppat, jag har bokat tid för synundersökning och linsprovning och Linda har bländat mig med en reflexskärm i museiparken då hon har fotade mig. Tydligen får man stå ut med att bli halvblind när man ska modella lite, men det gör ju inte så mycket eftersom ändå jag ska till optikern till veckan.
Efter att ha varit i stan så drog vi hem och fikade och nu på kvällen så hittade jag lite bilder på Lindas blogg varav jag snodde en på mig och tog mig friheten att exprimentera lite med. Bilden var ju trots allt på mig, hehe...
Såhär såg jag alltså ut förut idag. Älskar piercingen! Dock är ju ljuset lite konstigt och jag har höjt kontrasten något otroligt, men jag tycker ändå att den är rätt snygg faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0