I'm big in Japan.

Ääääääääntligen har jag köpt flygbiljetter till Japan!
Jag åker till Osaka den 6 december och kommer tillbaka till Sverige den 15e januari. Väl där så ska jag hinna fira jul och nyår, åka till Kochi, Tokyo, Kyoto, Nara och kanske Yokohama. Det ska bli så himla härligt att få träffa min fina Tomoko och hennes familj igen, jag har längtat efter henne så himla mycket. Förstår inte riktigt att det var ett år sen vi träffades sist...

Nu ska jag sova och imorrn ska jag tvinga med mamma ner till stan för att äta glass på Carli.
Ska även ner i källarn för att leta saker att sälja så att jag och Ida kan åka till Helsingfors i november.
På fredag drar jag med ovanstående fantastiska människa till Eskilstuna för att se Kent, awesome!!!

Godnatt.
MVH Glad tjej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0