Dom 999 saker jag aldrig skulle göra, dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort.

Efter lite trixande så är äntligen headern till Japanbloggen klar. Ska fixa nån bakgrund så får det duga sen.
Imorrn 13.13 tar jag tåget till Eskilstuna och på kvällen så ser jag Kent för typ 1000e gången.
Frågan är bara vad jag och Ida ska hitta på under natten innan vårt tåg går vid åtta på morgonen...
I Norrköping ska vi på Muminutställning, loppis, nån demonstration och Norrköping pride. Ska försöka klämma in en dejt med Moa när jag ändå är där tänkte jag. Vi får väl se hur det blir. Känner jag mig och Ida rätt så kommer det väl bli en hel del sömn också.
 
Apropå sömn, nu ska jag krypa ner i mina nytvättade Muminlakan och sova goooott.
Såhär blev headern. Klicka på den om du vill komma till Japanbloggen!
 
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0