I don't care if Monday's blue, Tuesday's gray and Wednesday too, Thursday I don't care about you, It's Friday, I'm in love

Tänker på sommaren och alla festivaler som finns.
Vill åka på allihop fast jag vet att jag måste spara pengar till Japanresan, men festivaler är ju mitt liv och jag måste ju ta chansen att åka på så många jag kan för att fylla på med lite lycka i förrådet så det finns att ta av när hösten kommer. Jag vet också att det tar på krafterna att åka hit och dit, men festivalerna och somrarna en stor del av min överlevnad.
Att få stå och se artister och band spela mitt framför ögonen på mig gör att jag känner något bra i kroppen och den känslan går liksom inte att framkalla på något annat sätt. Jag ska verkligen försöka snåla med pengarna så att jag har råd att flänga runt tills all lycka förrådet nästan sprängs inuti mig.

Putte i Parken är redan fixat eftersom jag bor här i Karlstad där festivalen är.
Peace & Love är också fixat eftersom jag kommer jobba där i år igen.
Övriga festivaler jag vill åka på är: Siesta! i Hässleholm, Hultsfredsfestivalen, Storsjöyran i Östersund, Way Out West i Göteborg och Popaganda i Stockholm.

Det borde väl inte vara så svårt att kunna åka på alla? Allt handlar egentligen om pengar och det får väl ordna sig på nåt vis. Det måste ordna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0