Sthlm skyline vid mina fötter, en till av alla andra nätter. Sthlms natt är dränkt i ljus, enda jag saknar här nu är du.

Mycket fin dag idag faktiskt.
Frida kom på besök och hade finaste presenten till mig! Superdupersöta plånboken med massor av euromynt!
(Dessutom fick jag 55 euro av pappa igår så nu är jag helt redo för att ta över Finland. YEAH!)
Vi gick ner till stan och på Ica hämtade jag ett paket från Hongkong(?). Det var mina nya skor! Jag beställde dem från ebay och trodde de skulle skickas från Storbrittanien, men tydligen inte...
Äh, det spelar ju ingen roll vart de kommer ifrån, de är ju lika snygga iaf!
Liiiite stora och rätt tunga, men jag lär väl vänja mig antar jag.

Imorrn ska jag till tandis och på eftermiddagen har mamma hyrt bil (YES!!!) så att vi kan åka ut till Välsviken för att kolla nya outleten och såntdär. Ska handla lite grejer inför resan, typ kanelgifflar och shampo - det viktigaste alltså.
10.30 på lördag drar jag till Norpan och fina Ida och sen på söndag drar vi till SUOMI!!!
Jag är så himla nervös och pirrig och resfebrig, men det ska nog gå bra.
Är rätt pirrig med tanke på att jag fyller år om en vecka också. 21 låter så himla gammalt...
Men jag står fast vid att man är ungdom tills man är 25! Efter det så kanske jag börjar kalla mig vuxen, vi får se.

Nä, nu ska jag ta en bit helnöt och spela Ninja fruits Puss in boots version.



Kommentarer
Postat av: ida

Är så jävla peppad!!!!!!

2012-04-20 @ 04:26:47
URL: http://idasomfan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0