En liten lista.

Bara för att få igång bloggen lite:

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Det beror på, antingen så är jag tidig eller så är jag sen, inget mittemellan.

HAR DU BRA KONDITION:
Nej verkligen inte.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
PhotoBooth fotar mig varje dag, annars var det nog... På Peace&Love tror jag.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött, pirrig inför loppisen imorrn (hoppas jag hittar massa fina grejer)

och glad för mina tre nya robotar som står i hyllan!

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart skulle jag tro.

BLIR DU BRA PÅ KORT:

Det beror på vem som fotar och ifall jag är medveten om att jag blir fotad.

(För det mesta är jag bara en stor dubbelhaka.)

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
I tisdags tror jag, mest för att jag var så nere och ledsen av ingen anledning.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nej det tycker jag väl inte.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja, jag sov hela dagen, dvs från onsdag till idag (fredag) med endast att jag gick upp två gånger för att gå på toa och ta mediciner.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Juice.

KAN DU LAGA MAT:
Bara några rätter, har liksom ingen multitaskingförmåga vad det gäller mat, det blir bara en massa kastruller och stekpannor överallt...

ÄR DU NYTTIG:
På måndag börjar mitt nyttiga liv!

ÄR DU BLYG:
För det mesta nej.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Kanske vid två?

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Wii Sports tror jag.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Vårt nya WeSing, trots att jag inte provat det än.

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nä.

JAG SOVER:
Antingen jättejättemycket eller inte alls.

VAD SA DU SENAST?
Jag frågade mamma, "Vet du var mina mediciner är?", mamma sa "i köket kanske" och då svarade jag "Mmm, kollar där."

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Det Stora Kalaset, Peace&Love, Putte i Parken och Popaganda.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Min mamma, min pappa eller min moster.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Lite sömn, ska upp vid nio...

HAR DU SNYGGA SKOR:
Ja verkligen! De jag använder nu är mina sprillans nya Dr. Martens. SÅ SNYGGA.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Antagligen "Hej bebi" till katten...

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Det har jag minsann!

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Tre katter.

HAR DU KÖRKORT:
Nä.

ÄR DU ENSAM NU:
En katt ligger bredvid mig.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Loppisrundan imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0