Så jag byggde mitt slott, en prinsessa på drift som äntligen fått ro.



NAMN: Ida Andrea Estblom.
PIERCINGAR: Endast hål i öronen.
TATUERINGAR: Ett kassettband på armen.
LÄNGD: ca 160 cm.
SKOSTORLEK: 38.
HÅRFÄRG: Blond.
FRÄKNAR: Tre som håller på att försvinna nu när hösten är här...
MOTTO: Ha alltid på dig dina finaste kläder och köp aldrig så kallade "basplagg".
KÄR: Inte för tillfället.
ÖNSKAR DU ATT DU BODDE NÅGON ANNANSTANS: Ja.
TYCKER DU ATT DU ÄR ATTRAKTIV: Nej.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR: Att vara ensam.



FAVORIT...
MAT: Paj.
LÅT: Hjärter Dams Sista Sång - Lars Winnerbäck.
SAK ATT GÖRA: Just nu i mitt liv, sova.
SPORT: Gillar att titta på hockey samt friidrott och skidor.
KLÄDER: Kjol.
FILM: Titanic och Simpsonsfilmen.
BIL: Åh, vet inte. Bara jag får åka i den när det är kallt ute.
SERIE: Om vi pratar om serier att läsa så är det Elvis, om det är Tv-serie så är det just nu Desperate Housewives.



HAR DU NÅGONSIN...
GRÅTIT ÖVER EN POJKE: Ja, inte bara en.
GRÅTIT ÖVER EN FLICKA: Ja.
LJUGIT FÖR NÅGON: Ja tyvärr.
VARIT I SLAGSMÅL: Nej.
BLIVIT ARRESTERAD: Nej.
TRÄFFAT NÅGON FRÅN INTERNET IRL: Massvis. Alla mina vänner förutom en har jag träffat tack vare internet.



ANTAL...
GÅNGER DU VARIT KÄR: Sådär så att det gjort riktigt ont, en gång.
GÅNGER DITT HJÄRTA BRUSTIT: Litegrann hela tiden, men sådär så att det spruckit i tusen små bitar så man måste limma ihop det med superlim och det tar många år att göra det, en gång.
HJÄRTAN BRUSTIT PÅ GRUND AV DIG: Ingen gång tror jag.
TJEJER DU KYSST: Ingen, bara pussar.
GÅNGER DITT NAMN VARIT MED I TIDNINGEN: Några gånger i NWT, men inga stora grejer. Sen har jag ju skrivit för Putte i Parkens Magazine två gånger.



SENASTE...
BOKEN DU LÄSTE: Håller på med Breaking Dawn nu.
PERSONEN DU FICK E-MAIL AV: Får mest mejl från Åsiktstorget och sånt, men sist jag fick av någon jag känner så var det Natalie som skickade en bild på en eventuell studentklänning.
PERSONEN DU FICK BREV AV: Nån Traderamänniska antagligen.
PERSONEN DU FICK SMS AV: Pappa.
GÅNGEN HELA DIN FAMILJ ÅT MIDDAG: Hela familjen... Många år sen antar jag.
SAKEN DU KÖPTE: Presenter till mamma, men senaste saken till mig själv var nog plånboken.
FILMEN DU SÅG: Schindlers List. (Sånt som jag sitter uppe och ser mitt i natten...)
LÅTEN DU HÖRDE: Ingenting är vettigt 03.30
PERSONEN DU RINGDE: Pappa
PERSONEN SOM RINGDE DIG: Mamma.
TV-PROGRAM DU SÅG: Idol eftersnack.
PERSONEN DU TÄNKTE PÅ: Fridan.



Listan snodd från Björken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0