I'd rather write a symphony, than sing this lonely melody.

När jag var i Sollentuna så var ett besök i Sollentuna Centrum en självklarhet, speciellt eftersom de har Accessorize! Nu ska vi ta en titt i min väska för att se den finaste saken jag köpte.
Det här är min väska:


Om man öppnar den så kan man se något litet som ligger där och lurar... Vad kan det vara?


Jo men titta där! En liten plånbok!


130:- kostade den mig och den passar precis i en av innerfickorna i min väska.
Den är väl ca 10 x 15 cm och har en liten nyckelring på sig.
Det enda problemet är att det inte finns något fack för mynt, men hur ofta har man det?
Nu är det bara en resa till London som fattas, jag måste ju leva upp till texten på min nya lilla kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0