Jag gick in på nätet för att se ansiktet, han var röd och mosig som av för mycket öl och jag var glad att han inte var snyggare än jag.

Nu är det såhär att jag har fått möjligheten att köpa två märkesväskor som jag vet inte är äkta.
Säljaren säljer dessa väskor för 400:- styck och vid första anblicken så ser man inte att det är kopior.
Jag vill gärna ha så många tips jag kan få. Vad borde jag göra?
Är det olagligt att köpa kopior eller är det bara olagligt att sälja dem?
Väskorna är kopior av den kända Mulberry Alexa som både Sandra Beijer och Elsa Billgren har.

(Himla jobbigt att bilderna är i olika storlek och sådär, men jag snodde alla från google så nu fattar ni varför.)

Här är kopiorna:


Så? Hjälp tack!

Kommentarer
Postat av: frida

ååååh båda är ju underbara!!

tror bara de är olagligt att sälja..

tycker du ska slå till! hade gärna ägt nån utav dem!!

2011-11-26 @ 13:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0