London Calling

Jag har så lust att bara rymma iväg över jul eller nyår.
Målet är London, eftersom jag tycker det är lättast när jag förstår språket. Jag vill ju såklart till en massa andra länder, men England känns som ett bra land att börja med. Jag har ju aldrig flugit och inte heller åkt utomlands själv, så jag känner mig jättepepp på att göra något för bara min skull. Som en julklapp till mig själv sådär.

Så nu vill jag gärna ha tips från er! Bra boende? Bra flyg? Bra shoppingställen? Något jag måste se?
Alla förslag är välkomna!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad roligt! det tycker jag absolut att du ska göra! jag har en liten londonguide på min blogg, du hittar den bland kategorierna. kanske hittar du nåt tips!

2011-12-04 @ 23:48:55
URL: http://wilserinskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0