Day, daydreaming. Easy, easy escaping

Missade mässan bara för att jag hade huvudvärk. En extrem huvudvärk.
Så himla typiskt! Jag som så himla gärna ville gå!
Men, det är ju inte mycket att göra åt nu. Som kompensation för att jag missade mässan så har jag shoppat istället.
En julklapp till mamma och massor av julklappar till mig själv, hehe...
Men jag tror inte att jag har gjort några dåliga köp, mer än godis då kanske.

Som vanligt blev det robotar, som alltid när jag är i Stockholm, vykort av Jan Stenmark att ha på kylskåpet, ett par högklackade bronsglitterskor, en månadskalender med Elvis på (sköldpaddan alltså), en Muminmugg, Twilightsagan - den officiella illustrerade guiden och en massa andra grejer som jag inte kommer på just nu.

Sen har jag även fixat en liten hemlis som bara min moster och Natalie vet om (och de som träffat mig här i Sthlm).
Visar sen när jag kommit hem!

Nu ska jag se ett avsnitt av Skins och sen sova.
Vi hörs!


Känner att grammatiken i det här inlägget kanske inte är den bästa, men äh, vem bryr sig?

Kommentarer
Postat av: Mor Karin

Hemlis! Spännande. Säkert nåt roligt! :-)

2011-11-30 @ 20:27:58
Postat av: frida

riktigt coola skor!!

och blir såklart nyfiken på vad det är du gjort.. :) väntar med spänning! <3

2011-12-02 @ 18:41:13
Postat av: Linda

Åh! Vart har du köpt skorna!! De vore perfekt till balen!!!! :D

2011-12-07 @ 17:30:59
URL: http://immacule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0