Bieber, Bieber, kom igen bli en Biebeliever!

Jag kom på nu att jag har ju helt glömt bort att berätta en så himla rolig grej, jag ska till Stockholm!!!
Kommer fram 22.05 på lördag och stannar ända till torsdag 19.15!

Är så himla lycklig! Ska träffa kompisar, shoppa, strosa runt, men framförallt ska jag på Modemässan.
Ska gå runt och kolla bland olika montrar såsom e.l.f., fokiwa, salong betong och många, många fler.
Är helt säker på att det är en mässa helt i min smak!

Men som sagt så kommer jag vara i Stockholm ett tag så om du vill träffas och fika eller så, tveka inte att höra av dig!
Skicka ett sms, kommentera, mejla eller vad du vill!

Puss på er!


Btw, om ni undrar varför jag har en så konstig rubrik idag så är det för att jag inte kan sluta lyssna på den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0