Dag 8 – Favoritsaker

Jag är en tjej som samlar på allt, så jag har extremt många favoritsaker.
Skor, muminmuggar, Hello Kitty-saker, cd-skivor, Simpsonsboxar, robotar, plektrum och massa mer.
Om jag nu ska välja en av dem så tar jag min senaste favoritsak.
Mina nya skor. Åh så fina de är. Från H&M, 399:-
Skulle kanske kunna kalla dem för träskor med 10 cm klack.
Jag har haft dem på julafton och på nyår och inne på Nöjesfabriken med ett par cider innanför västen (eller linnet, jag använder ju inte väst), så de är uppenbarligen lätta att gå i.
Dock skulle jag inte våga gå i dem nu när plusgraderna som varit har gjort alla gator till isbanor.
Här är de. Mina nya älsklingar. Den dåliga webkamerabilden gör dem förstås inte rättvisa, men ändå. Underbara.

Kommentarer
Postat av: Tuva

tjusiga pjux

2011-01-11 @ 22:25:25
URL: http://lonesomemama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0