Dag 1 - Presentera mig själv

Det känns lite ovant att börja blogga igen nu när jag har varit borta från det ett tag, men det är väl bara att ta tjuren vid hornen!

Nu tänkte jag bli lite mer seriös (hur jag nu ska klara det) och försöka ge nya läsare en chans att lära känna mig. Jag ska alltså börja med ett projekt som man gör ett inlägg per fråga på.

Nummer ett är att presentera mig själv, så här kommer det!

 

Mitt namn är Ida Andrea Estblom, men de flesta kallar mig för Anni, det är det namnet jag trivs bäst med. Jag är nitton men fyller tjugo i år, jag är 161 cm lång och en stolt Värmlänning.

Jag studerar på allmän linje med inriktning Digital Bild på en folkhögskola nere i Småland och där bor jag även på internat. Det är supermysigt, det är som ett litet kollektiv fast ändå inte.

Andra onödiga saker om mig är att jag är ganska intresserad av teknik och vill helst ha en lite för dyr dator, en lite för dyr kamera, en lite för dyr telefon. Det innebär ju såklart att jag aldrig har råd till så mycket annat, men det verkar lösa sig i slutänden ändå.

Jag köper skivor istället för att ladda ner dem, jag köper böcker utan att läsa dem, jag beställer grejer från tradera utan att använda dem. Jag är en av dem på min skola som får mest paket på posten.

Jag tänker mycket ”det gör jag sen” men det ska det bli ordning på. Det är ju nytt år och allt.

 

Nu har ni fått reda på en bråkdel av vem jag är och meningen med det här 31-dagarsprojektet är väl att ni ska få veta mer för varje dag som går.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0