Idag vill jag hem och dansa med dig.

Förra veckan åkte jag upp till Stockholm för att vara där i fyra dagar.
Mitt mål var att ta det lugnt, tänka på mig själv, shoppa och ladda mina batterier.
Inte visste jag att jag skulle bli dunderförkyld när jag kom tillbaka till Gamleby...
Jag tänker visa lite av det jag köpte i stora staden, lite då och då.
Först ut är mina nya vårskor. Jag var in i en butik och tittade på dem. Jag gick ut ur butiken, tittade på dem genom fönstret. Gick förbi en gång till och sen gick jag in och frågade vilka storlekar som fanns kvar. Det fanns endast 36 och 37 vilket gjorde mitt hjärta lite tyngre. Jag frågade mannen i butiken om storlekarna eventuellt kunde vara lite stora, eftersom jag har 38 på mina fötter, men han visste inte. Han tog fram paret i fönstret, ett par 37:or och de satt perfekt! 300:- för ett par underbara skor som från början kostade 1700:-!!!
Jag älskar dem och de ska få tillbringa våren och sommaren med mig.

Kommentarer
Postat av: lotta lindersson

Hejhej hallå! Gamleby what? bor du där?!

KRAM

2011-02-27 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0