Jag vill också vara med här, engagera dig i mig. Jag vill bara vara bredvid. Vi kan, mata duvor om du vill

Jag har haft det väldigt roligt i stora staden, men det är ganska skönt att vara hemma nu faktiskt.
Ska förbereda inför julen, fixa och dona på mitt rum och ta det riktigt, riktigt lugnt.
Jag blir ju lite lätt ångestfylld när jag kommer hem från en resa så allt måste gå lite långsammare än vanligt.

Jag har ju träffat flera söta vänner när jag var i storstan, bland annat fina Natalie. Vi pratar ju i princip varje dag på FB/sms så det var väldigt kul att ses igen. Vi hade inte träffats sen... Nyår 09-10? Eller kanske i Vänersborg när Kristoffer spelade med New Moscow som förband...
Vi hade i vilket fall väldigt, väldigt skoj. Speciellt när vi satt på Tulley's (som kommer bli vårt standardfik när vi båda bor i Stockholm i framtiden) och tittade på folk. Titta bara på den här bilden på en mustasch som inte är från det här århundrandet samt en Robin Hood-frisyr som vinden tagit tag i lite för mycket...



Kommentarer
Postat av: Bella

Du är så välkommen att bo här. Helst på Söder. Gissa vem som kom in på Lisas i dag? Björk!! Kram och ha det så bra. Jag har börjat blogga igen.

2011-12-05 @ 18:01:57
URL: http://silverbella.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hahahahahhahaha bilden alltså!!!!! <3 <3 <3 Jaa vi hade en toppendag i Stockholm :) <3 Vet några som kommer att hänga på det fiket en hel del om några år, heheh ;)

2011-12-07 @ 23:54:52
Postat av: Anskar

Vilken underbar bild... om jag inte såg tulley-skylten i bakgrunden skulle jag tro att bilden var från 70-talet, och man drack inte kaffe i glas på den tiden heller.



Hoppas du hade bra i Stockholm, när jag gjorde London osäkert. Kram.

2011-12-08 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0