Veckans innelista v. 45

Kör en Björk och gör veckans innelista!
♦ Det faktum att Frida är hos mig en hel vecka till här i Småland ♦ Julmust ♦ Bistånd Östeuropa ♦ 28 gamla Bamsetidningar för 20 spänn ♦ Film på VHS ♦ Beslut som är fattade och gör att det värmer lite i bröstet på en ♦ Att ligga i soffan med en tjock filt och att ha huvudet i knät på en fin vän ♦ Satsumas och päron ♦ Jonathan Johansson ♦ Rött nagellack ♦ Nytvättade lakan ♦ Embossingpenna ♦ Läkare som säger att man är har huvudet på skaft och gör kloka beslut ♦ Skötare som råder en att hitta en pojkvän ♦ Sjömanstema ♦ Werther's original

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den får du för 20kr. Tar med mig den till skolan! Idag är bussar och tåg inställda men tar med mig den nästa gång jag kommer. Vill även påminna om de 10kr du lånade av mig. Inte så stor grej men desperat behov av pengar just nu.

2010-11-30 @ 11:44:27
URL: http://www.sofiasgata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0