12.6.10

Hej mina söta!

Nu sitter jag på tåget påväg hem till Karlstad,
jag har ju varit på semester med min mamma i Köpenhamn från torsdag till idag (lördag).
Vi har haft det mysigt trots regn och rusk och oj, oj, oj vad vi har shoppat!
Klänningar, kjolar, väska med matchande klocka, shorts, skor och mycket annat.
Jag kommer visa lite efter hand tänkte jag, ni måste speciellt se en av mina nya klänningar.
Den är så fin och perfekt att jag blir lite rörd bara jag tänker på den!

Nu är det ca en och en halv timme tills tåget ankommer min förhoppningsvis inte lika gråa hemstad.

Här är min mor utanför pizzerian där vi åt inte mindre än två gånger under den tvånättersresan vi var där.
Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0