Shopping!

Nu när min kamera är inne på reparation så får ni nöja er med dåliga webcambilder.
Här är iaf dagens shopping.
Av mamma FICK jag faktiskt ny läpp-penna (12 Fire från MaxFactor)
och ett läppstift (820 Intensely Red, också från MaxFactor).
Sen köpte jag två hårspännen med blommor samt Simpsons - första säsongen.

Nu syns ju inte läppstiftets färg ordentligt, men snyggt är det. Jättenöjd är jag!



Förresten så har jag pluggat matte idag, så nu är jag klar med andra veckan av tjugo, gôtt!
Det var bl.a. därför jag unnade mig en Simpsonsbox. Gud vad jag tjatar om den. Måste. Sluta. Nu.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis till pluggandet. Snyggt läppstift. På dig alltså. Ha det bra =)

2010-01-30 @ 10:42:24
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0