I min plånbok.

Jag vet att en del bloggare brukar lägga upp bilder på vad de har i sin väska.
Eftersom jag byter väska ganska ofta och därmed rensar ur dem ganska mycket,
så väljer jag att visa vad jag har i min plånbok istället!

Här är en av mina finaste plånböcker. Den fick jag av min vän Cassandra, när jag fyllde år för två år sen.
På framsidan av den är lilla Hello Kitty och om man öppnar den så är hon där också! Bredvid henne sitter ett Mando Diao-klistermärke och ovanför sitter ett dymoklistermärke med texten Kokobahija Hockeyschnuse (ett litet skämt från norrlandsresan). På baksidan sitter en fin Timoautograf!



Det här är vad som gömmer sig i min plånbok:
Gammal biljett från 7 dec 2008, bussbiljett från Kalmar i början på februari, biobiljett från när jag såg New Moon,
tågbiljett från Stockholm i fredags, lapp med mitt kontonummer på, Brush Aways (nån grej man sätter på fingret och borstar tänderna med), ett Pippiplåster, en nyckel som jag inte vet vart den går till,
ett visitkort från min frisör, ett tidningsurklipp på Winnerbäck och ett med texten Karlstad, en Hello Kittyberlock,
frimärken, biljett från Det Stora Kalaset, ett Timoklistermärke samt 200:-.



Här är mitt bankomatkort, H&M-kort, legetimation, CSN-kort, moppekörkort, SJ Prio-kort,
Coop MedMera-kort samt mitt Ikea Family-kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0