30.4.10

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ha glasögonen på mig eller inte när jag ska ut ikväll.
Ska möta upp min kompis på stan klockan sju, så jag måste åka snart.

Vi ska til Nöjesfabriken för att se Hoffmaestro & Chraa!
Jag hade aldrig lyssnat på dem innan idag, utan jag går mest ut för att träffa folk och umgås med min fina vän Angelica som jag inte har träffat på hur länge som helst!
Hon är den kompisen som jag har känt längst, ända sen trean, dvs. jag har känt henne i 10 år.
Mer än halva mitt liv!

Nu måste jag fortsätta ha beslutsångest över om jag ska ha glasögon eller inte...
Undrar om glasögonfodralet får plats i väskan?


Kommentarer
Postat av: tuntan

jag syndar. jag läser din blogg. mysigare än någonsin! :)

läs min också. den är uppdaterad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0