21.4.10 En dödsrolig kväll om sorg och saknad - Emil Jensen.

Igår skrev jag ju om att jag skulle se en underbar artist.
Den artisten är en av mina absoluta favoritartister.
Han underhåller på ett sätt som är så ortoligt häftigt, han är klok, vis och så övernaturligt smart.
Det går inte att beskriva hur bra han är, man måste se och höra honom för att verkligen förstå.

Jag pratar givetvis om den fantastiske Emil Jensen. Gå in på hans hemsida här för att ladda ner låtar och mellansnack. Ni kommer förundras, skratta och bli rörda om ni lyssnar på mellansnacket (och låtarna också för den delen), det kan jag nästan garantera.

Det var väldigt svårt att få en bra bild, då det var inomhus och dålig belysning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0