Jag gillar att rita små mustascher överallt.

Jag har varit i Göteborg, Flodhäst, Trollhättan och Skara under de senaste dagarna.
Åkte ner till fina Cassie i torsdags och sitter nu på tåget hem.
Så himla fint att jag har fritidskort så jag kan åka obegränsat i hela Västra Götaland!
Tyvärr hann inte kameran komma innan jag åkte ner,
men jag hoppas den hinner komma innan onsdag då jag åker ner till Göteborg igen.

Något säger mig att jag gillar Göteborg...
Mestadelen av mitt sommarlov kommer spenderas där då jag inte är på festivaler.
Det är så mysigt där och jag hoppas verkligen att jag kommer in
på folkhögskola i närheten där så jag kan flytta ner redan i höst.
Jag tror det vore bra för mig.

Tyvärr har jag inte så många bilder, har inte laddat över från min kamera än,
ni får stå ut med tre bilder som jag stulit från Cassie.
Ni kommer få en hel del egobilder på mig sen när jag laddat över från min kamera.
Vänta med spänning helt enkelt.



Nu passerar jag Trollhättan och en som var med i panelen i Boston Tea Party
som satt snett emot mig gick precis av.

Puss!

Kommentarer
Postat av: tilda

fin syster

2009-05-17 @ 20:37:14
URL: http://supertilda.devote.se
Postat av: Magda

hur haru råd att åka upp och ner till göteborg hela tiden anni? jag menar.... du går ju inte i skolan och får studiebidrag eller nåt?

2009-05-17 @ 21:08:22
URL: http://magdasixx.blogg.se/
Postat av: Daniel

göteborg är fint, det är det :P

2009-05-18 @ 17:12:33
URL: http://gryningsrop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0