Att skrika i en gjutjärnspanna

Bilder helt ärligt, brutalt stulna från Cassies blogg.



Känns konstigt att vara hemma.
Känns konstigt att vara borta från världens grymmaste tjej.

Snart blir det att köpa ny kamera, skaffa fritidskort och vara i Götet så ofta jag kan.
6 juni åker jag och Frida ner tillsammans till Cassandra och myser på picknickfestivalen.
Känns skönt att vi sover en natt nere i Göteborg istället för att bara åka över dagen, som förra året.
Det blev lite stressigt och sorgligt att åka hem såpass tidigt.

Lassekonserten i Karlskoga är inställd,
men jag och Cassie åker ner till Trollhättan och/eller Skara för att se honom istället.
Gästlista rules.

Idag åker jag ner med kära far och sätter upp P&Laffischer,
sen ska jag in med en påse pärlor till Annki på 3 steg upp.

Förresten ändrade jag färgerna lite på bloggen, kändes som att det var dags för det.
Och så vill jag bara säga att pannkakor med äppelmos är aaasgott!

Kommentarer
Postat av: casgrym (asgrymt namn)

Helt okej att stjäla bilder!

Åh alltså saknar, men nästa vecka igen!! är vi asgrymma eller? JA.

vi måste skrika i gjutjärnspannor tillsammans någon dag.PUSS.

2009-05-04 @ 16:33:06
URL: http://femenklasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0