Vaseliiin.

Nu har Cassandra åkt hem, eller, hon sitter på tåget nu antar jag.
Vi har haft det fint, trots dåligt väder och min elaka förkylning...
Sommarförkylningar är inte att leka med alltså!



Som ni ser så har vi åkt sparkcykel, och inte vilken sparkcykel som helst, utan en med ett flak frampå!
Dock rullade hjulen jättedåligt, så jag får fråga pappa om vi kan byta hjul...

Nu ska jag leta fram min kamera, sen ska jag vila.
Ringde vårdcentralen imorse och hon som jag pratade med sa att jag skulle vila mycket, så varför inte? Gärna för mig!

Kommentarer
Postat av: julia

nej asså. jag hade ju alla skivor med kent innan jag köpte boxen. när jag köpte den gav jag bort kentskivorna jag redan hade till mormor



söt bild

2009-06-16 @ 15:06:40
URL: http://secondsaway.blogg.se/
Postat av: Josefina

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-06-16 @ 15:10:49
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0