Utmaning!

Jag blev utmanad av världens bästa Hilda.
Såklart att jag antar utmaningen! (Orkar dock inte ändra första bokstäverna till versaler nu när jag har kopierat och klistrat in, så vi kör allt med små bokstäver.)

tre förebilder: min mormor, niotillfem-sandra, pia holmberg
tre fina minnen: när jag var hemma hos en fin man, alla de gånger jag umgåtts med lasse, då jag åkte slänggungan på liseberg med massor av mina vänner när jag fyllde år och de sjöng för mig.
tre favoritdrycker: pucko, cider, juice.
tre favoritlåtar just nu: balladen om joe hill - perssons pack, strimmor - winnerbäck, mitt gullbergs kaj paradis - håkan hellström.
tre favoritband: kent, detektivbyrån, winnerbäck och hovet.
tre saker du ser fram emot: alla fyra festivalerna i sommar, flytten till kungälv, pajen som jag och mamma snart ska äta.
tre modiga saker du gjort: hoppat av gymnasiet, gått på begravningar, åkt tåg själv till människor jag aldrig träffat förut.  
tre bloggar du läser: åh. kan inte välja, men. eh, niotillfem, elsa billgren, quietland (fast det är ju en hemsida...)
tre artister du ogillar: nja, jag ogillar väl ingen sådär, men jag har lite svårt för death metal, dansband och opera. 
tre vänner du utmanar: cassi, kajsa, bella

Så, det får räcka!
Funderar på att göra en spelningslista på Spotify, så ni vet vad jag gillar!
Ska även fota armband och örhängen tänkte jag, så det blir lite mer i shopen.

Kommentarer
Postat av: astrid.

ja, den heter Edelweiss! Fint fint.

2009-06-20 @ 19:03:01
URL: http://asdrid.blogg.se/
Postat av: cassandra

(råkade skriva fel först och skrev cassandrea, tänk att en liten bokstav kombinerar våra namn!)

hallå jag hatar att få utmaningar, jag har aldrig något att svara på sånthär.

2009-06-28 @ 00:44:54
URL: http://femenklasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0