Tack. 243.26 - 486.52

Tack för de fina kommentarerna.
Allt känns lite bättre nu, mamma fick med mig ut till Ikea.
Jag köpte en pläd, batterier och en låda att ha DVDfilmer i.
Av min kära mor fick jag ett underbart påslakanset.
De som känner mig vet att jag älskar påslakanset, jag har 15 stycken i garderoben,
en papperskasse full samt flera set hemma hos pappa.
Om man vill göra mig glad är det alltså bara att köpa ett påslakanset åt mig.

Idag har vi betalat in anmälningsavgiften till Nordiska, imorrn lägger jag på brevet med svarsblanketten.
Pappa har ringt och fixat så vi ska ner och besöka skolan den 30 juni.
Eftersom fina Kajsa är hos mig då så får hon följa med dit.
Och eftersom Cassandra ändå ska hit för att gå på Arvikafestivalen,
så passar vi på att hämta upp henne i Göteborg så hon får skjuts hit.

Nu ska jag se på ett par inspelade avsnitt av Simpsons och eventuellt beställa BD-boken på cdon,
har inte riktigt bestämt mig om min ekonomi håller för det.
Det borde den väl?

Förresten blir jag lite ledsen när jag får fina kommentarer men att de är anonyma.
Jag har mina aningar om vilka det kan vara, men jag vill ju kunna tacka personligen.
Glöm inte att skriva namn nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag blir glad när du är glad igen. Kram

2009-06-08 @ 18:58:39
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: julia

du ska få en försenad födelsedagspresent av mig nån dag

2009-06-08 @ 22:08:28
URL: http://secondsaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0