P-p-p-picknickfestivalen!

Jag och Frida tog tåget ner till fina Cassandra och fina Göteborg i lördags morse!
Vi drog till Apslätten, där picknickfestivalen var.
Asmysigt, precis som förra året, skillnaden var bara att vi känner mer folk nu!
Eller, iaf jag, men Frida vet vilka de är nu!
Här kommer lite bilder.


Popcornkrig mellan Amanda och Cassandra.
Kan ju bara säga att Cassie hade popcorn överallt, och då menar jag verkligen överallt.


Marta hade tofs mitt på huvudet, cooling där!


Cassandra skrev fina ord på min arm. Hjärta på henne.


Vi träffade häftiga människor, typ dessa!
Åh, det flickebarnet är en av de vackraste jag träffat någonsin. På riktigt.


Sådär lagomt skabbig morgonen efter...


Asgrymt osminkat öga, ehum...

Vi tog tåget hem efter en dag på stan på söndagen.
Jag hittade mina drömskor, måste köpa dem. Måste, måste, måste.
Har tänkt på dem hela dagen igår och hela dagen idag.
Frågan är bara hur jag ska få ihop 400:- till, de kostar nämligen 750:-...



När vi var på bron över E18, ungefär vid tingvallahallarna/nwt-huset, så fick vi beskedet att en växel inne på Karlstad station hade havererat. Vi stod still i ungefär 45 minuter tills vi till slut fick evakuera tåget. Jätteläskigt, bli halvt nerlyft från ett tåg och gå på en grusslänt för att sedan krypa igenom ett staket...
Jaja, vi överlevde och jag fick skjuts hem av Frida, Pia och Johan. Snela hestar.


Frida är posar'n.

Sen kom jag hem, visade mitt nya picknickfestivalarmband för mamma,
lyssnade på Jason Mraz, kladdade i ett block och somnade.
Idag gick jag upp klockan sju, åkte med pappa och jobbade och kom hem strax efter fem,
sen dess har jag slappat, ätit mandelkubb och snorat.
Nu ska jag se City Akuten, Project Runway, sen sova. Imorgon ska jag jobba igen,pappa hämtar mig halv åtta...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: cassandra

hahha älskar att man verkligen ser popcornen flyga!!

awesome är det.

asläskigt med tåget!?!?!?!?!

2009-06-09 @ 19:30:35
URL: http://femenklasaker.blogg.se/
Postat av: cassandra

För alla nyfikna kan jag berätta att popcorn överallt = popcorn i trosorna.

NU VET NI!!

2009-06-11 @ 21:37:32
URL: http://femenklasaker.blogg.se/
Postat av: Annie

gud vad söt du är!

2009-06-26 @ 14:33:56
URL: http://anniehalje.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0