Kanon eller kalkon?

Idag har jag haft migrän (igen, eller fortfarande...), ätit kladdkaka,
skrivit på avtal för sommarjobb och ändrat bloggdesignen.
Vad tycker ni?
Jag tänkte att jag skulle fixa en ny header snart också, börjar tröttna på denna...
Eventuellt blir det en tillfällig innan jag hittar en bild som jag verkligen vill ha.

Imorrn tänkte jag att jag skulle sommarjobba lite, skicka in bilder som farmor vill ha framkallade, leta efter lite bilder som jag vill ha framkallade, lägga på ett brev till Kajsa, samt fixa iordning på mitt rum, det kan behövas...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fina fina anni <3

Jag längtar sönder till den 20 juni!!!

2009-06-03 @ 09:42:54
URL: http://osynligabarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0