Tack för presenten Fridan.

Inatt har jag sovit hos Frida.
Vi var på bio och åt på restaurang igårkväll, hennes födelsedagspresent till mig.
Det blev The Proposal och fläskfilétoast med pommes på Score. Åh, sjukt gott och jättebra film.
När vi cyklade hem från stan så råkade jag köra i ett järnvägsspår när jag skulle snedda över gatan,
cykeln tyckte tydligen inte om det så den trillade. Jag också, gled på gatan och skrapade upp knäet.
Såhär ser det ut idag, har även blåmärken på andra benet. Så typiskt mig.



Innan vi åkte ner till stan och åt och gick på bio, så tog vi lite bilder hos Frida, på Orrholmen.
De bilderna är lite mysigare än mitt knä kan jag ju säga...




Och du Tuntituntan, anledningen till varför vi är borta på varsin bild,
är för att det var fel ljus på de bilderna och att vi överlappade varandra, så det var jättesvårt att redigera...

Kommentarer
Postat av: frida

snyggt! :)

2009-07-21 @ 22:57:10
Postat av: Anonym

du föresten, varför är inte jag med när jag kikar fram mellan bena på 2e bilden?

2009-07-21 @ 23:13:19
Postat av: gissa.. ? :P

och varför är jag med en gång mer på bild nr 3?

2009-07-21 @ 23:14:47
Postat av: tilda

sv: Ja, jag har faktiskt tänkt att sy upp den med. Visst är den fin?



vi är ju systrar trots allt.

du har verkligen inte en dag över i augusti?

2009-07-28 @ 15:36:58
URL: http://supertilda.devote.se
Postat av: frida

OKEJ ANNIN! :)

2009-08-05 @ 21:24:18
URL: http://har ingen..
Postat av: caroline

gosh , fina bilder! :)

2009-08-21 @ 18:21:14
URL: http://verklighet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0