Om ett par veckor lämnar jag in älsklingen på lagning...

Efter Oh No... It's Christmas-konserterna så ska jag lämna in min kamera på lagning.
Jag har inte kunnat filma med den sen... Ja jag vet inte när.
Ljudet blir perfekt men bilden blir alldeles hackig och det är jättestörande.
Jag som har en sån bra kamera som ska kunna filma i HD-kvalitet och allt...

Men, den tar bra bilder, så jag hoppas verkligen att de kan fixa den!
Men som sagt så lämnar jag in den efter jag har varit på konserterna som jag ska på nu,
både Winnerbäck på lördag och Oh No... It's Christmas nästa lördag.
Hoppas det går fort att laga den...


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Det är jag som ska tacka för att jag får läsa din söta blogg!

2009-12-12 @ 10:43:56
URL: http://eqologisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0