Okej och ej-okej.

Svimma i duschen och falla handlöst baklänges ner på golvet och ta med sig hela duschdraperiet och stången, det är INTE okej alltså. Tur att jag har en fin mor som fick tag i min nacke när jag föll, så jag inte slog i huvudet så hårt...

Nåt som är okej däremot, det är mysig praktik på butik med fler pärlor än man kan räkna och kläder för kvinnor i plusstorlekar och handledare som bjuder på mcd-muffins.
Stället heter 3 steg upp, ligger mittemot McDonalds och Filmstaden.
Min handledare heter Anki och hon är jättetrevlig.
Ett plus är att de har berlocker med Hello Kitty, jag menar, hur perfekt kan en praktikplats vara?

Jag fick sortera lite pärlor i skålar, sätta fast prislappar, hänga upp smycken på ställningar.
Jag fick också ta emot en beställning!
Gjorde ett turkost söttvattenpärlhalsband med silverkulor på wiretråd,
det blev jättefint och jag funderar på att göra ett sånt armband till mig själv.
Jag skulle kunna tänka mig att starta egen sån butik när jag blir äldre. Mmmmm...

Nu bjuder jag på en bild från när vi var och sov över hos Tilla, studsmattor i mitt lilla hjärta alltså.


Kommentarer
Postat av: Bella

Det kan man kalla tur, med praktikplatsen. Kram

2009-04-23 @ 22:39:48
URL: http://bellapension.blogg.se/
Postat av: Cassandra

varför svimmade du i duschen?



SNART FYLLER DU ÅR & VI SES NÄSTA VECKA!!! yeaaH.

2009-04-24 @ 09:14:50
URL: http://femenklasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0