Glad Påsk!

Påskharen var här med en påse idag, äggen måste varit slut.
I påsen så låg en chokladkanin (Lindt, 60% kakao), en Lindor-påse, ett par strumpbyxor,
ett förtjusande halsband som även min fina Elvisa har och 100:-!!!
Påskharen måste känna mig riktigt väl.

Häromdagen var jag pank, nu har jag fått pengar av påskharen
och så vann jag på resultatet i finalmatchen i onsdags!
Det är bra att jag har pengar, imorgon bär det av till Vänersborg och Fairfest med Polly och Natha.
Två supersöta människor, på riktigt.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag se Lasse Lindh, Markus Krunegård, Marit Bergman och många fler.
Sen blir det LyxLyxLyx, för vi ska bo på hotell.
MYS!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0