Bara två dagar kvar...

Igår bakade vi bullar och idag mazariner!
Vi var och handlade en massa inför kalaset som är på söndag.
Tårtbottnar, grädde, marsipanlock, mandelmassa, servetter och sånt.
Jag unnade mig ett trevåningsfat från Ikea. Åh, vad jag har längtat efter det.

Imorrn kommer världens bästa kusin hit och hjälper oss att baka lite till!
Jag ska ta bilder på henne, min kusin alltså, hon är så himla fin och jag är sååå stolt över henne.
Man kan inte bli annat än glad när man ser henne.

Imorrn ska vi också ner på i2-marten och kolla.
Jag känner på mig att det finns Hello Kittysaker till mig och Puccasaker till Amanda.
Åh, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om min lilla kusin.
Fast, hon är ju inte så liten längre, hon är ju redan 14...

Hon är iaf ganska lik mig, fast hon har svart hår och bor utanför stan.
Hon är grymt duktig på att teckna, speciellt manga, det är ju inte jag förresten.
Hon lyssnart inte så mycket på musik, till skillnad från mig,
men hon ska få med sig ett usbminne fullproppat med massa fin musik,
så som Lasse Lindh, Timo, Håkan, Lars W, Kent, Broder Daniel och massa, massa mer.
Jaja, förutom det är vi nog rätt lika!

Nu får ni en bild som ni säkert sett förut, puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Ja, vad bra att du håller med mig ;)



Hihih okej ;)



Aaw vad fint att du har saknat mitt bloggande! :) Jag vet att jag har varit usel på att blogga. Men jag gör ett nytt försök nu! Säg till om du kommer på något jag ska skriva om eller vad som helst! Behöver lite inspiration..



Saknar dig med!



Puss!

2009-04-25 @ 23:28:13
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0