A gecko is a lizard and a rat is a rat.

Jag har två nya kjolar, en ny stor skjorta, kentboxen och biljett till Stockholm.
Jag ska på konsert (-er?), fika, signering och jag ska träffa finfina människor!

Just nu sitter jag och fixar med ipoden, lyssnar på Lars Eriksson och drömmer om en miniPC.
Ska försöka spara ihop till en tänkte jag, de kostar några tusen "bara"...

Igår var jag på halloweenfestligheter hod min kära vän Frida!
Mitt hår var stort och Tilla var läskig.
Frida såg ut som en pirat då hon bara hade ett örhänge, knepiga, gulliga unge!
Mimmi och Sandra var också där.
Jag hörde inte Tilla snarka nåt alls, hon kanske har slutat, vad vet jag?

Jag var Mimmi Pigg/spelkort från Alice i underlandet. Tilla var, eh, häxa med afro!
 

Nu ska jag sova, pussenuss!

Kommentarer
Postat av: Evi

man måste köpa kentboxen på åhlens i stockholm för att kunna få den signerad

2008-11-03 @ 17:45:56
URL: http://musikkalas.blogg.se/
Postat av: Bella

Vi såg massor av ungdomar på väg till läskiga halloweenfester. Förstår att du hade kul. Vi ses.

2008-11-03 @ 22:09:04
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0