Marja.

Jag har, som ni kanske märkt, tagit en paus från bloggandet.
Men nu har jag något jätteintressant att berätta!

Jag är klar med mitt allra första fulmonster!


Hon heter Marja och hon har en man som heter Wilheimina.

Marja är en snäll och glad tjej som blir emo om nätterna.
Hon är ganska mycket glitterpåp men lyssnar på persisk melodifestival-musik i smyg.
Hon gillar Wilheimina mest av alla pojkar i hela världen och försöker bli gravid.
Hon vill ha massvis med barn och leva tillsammans med sin man.
Hon är shoppingberoende, men har inga pengar, så hon lånar pengar av sig själv för att ha råd.

Det var allt för nu, sov underbart!


Kommentarer
Postat av: amadeus

hahaha sötis

2008-05-12 @ 18:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0